COVID-19 - AŽURIRANI SAVJETI I UPUTE ZA POSTUPANJE
Dostavljamo Vam ažurirane detaljne savjete i upute za postupanje u okolnostima bolesti COVID-19.
*Sve relevantne informacije, odgovore na brojne upite gostiju i sl. možete objedinjeno pronaći na mrežnim stranicama Hrvatske turističke zajednice prevedeno na više jezičnih mutacija na sljedećoj poveznici:
https://www.croatia.hr/hr-HR/koronavirus-covid-19-pitanja-i-odgovori
Zdravstvena zaštita na Kvarneru organizirana je temeljem smjernica Hrvatskog zavoda za javno zdravstvo:
https://www.hzjz.hr/wp-content/uploads/2020/03/Postupak_kod_pojave_bolesti_kod_gosta_19_06.pdf
ADRESE I KONTAKTI TURISTIČKIH AMBULANTI:
TURISTIČKA AMBULANTA
|
ADRESA
|
KONTAKTI
|
Opatija
|
Vladmira Nazora 4
|
+385 51 271 227
|
Crikvenica
|
Kotorska 13A
|
+385 51 445 185
|
Krk
|
Vinogradska 2B
|
+385 99 609 4089
|
Njivice
|
Primorska cesta 29 (hotel Jadran)
|
+385 91 251 8034
|
Mali Lošinj
|
Dominika Skopinića 4
|
+385 51 445 276
|
Martinšćica
|
Martinšćica, Cres
|
+385 51 574 330
|
Rab
|
Palit 143A
|
+385 51 776 993
|
Pri jedinicama lokalne samouprave (općinama i gradovima) djeluju lokalni stožeri civilne zaštite koji su nadležni za postupanje.
U nastavku detaljni popis liječnika obiteljske medicine s radnim vremenom i ostalim kontaktima na Kvarneru:
preuzmi
POSTUPAK KOD SUMNJE NA COVID-19 (u nastavku detaljne upute o daljnjem postupanju od Nastavnog zavoda za javno zdravstvo PGŽ):
ZA GOSTA:
- Ostati u smještajnoj jedinici / objektu.
- Obavijestiti telefonom o bolesti odgovornu ili ovlaštenu osobu smještajne jedinice / objekta.
- Sumnja na COVID-19 postavlja se na temelju telefonskog razgovora s liječnikom u ugovornoj ambulanti ili liječnikom u turističkoj ambulanti radi obavljanja pregleda.
ZA ODGOVORNU ILI OVLAŠTENU OSOBU U SMJEŠTAJNOM OBJEKTU:
- Obavijestiti telefonom liječnika u ugovornoj ambulanti ili liječnika u turističkoj ambulanti.
- Obavijestiti gosta da zajedno s osobama s kojima je do tada boravio, ostane u smještajnoj jedinici do liječničkog pregleda i dobivanja daljih uputa.
- U slučaju sumnje na COVID-19 gostu se osigurava izolacija u objektu boravka do telefonom dogovorene medicinske obrade. Izolacija i smještaj pacijenta koji je u obradi (testiranje) zbog sumnje na infekciju, odnosno koji izvan bolnice čeka rezultat testa u pravilu se provodi u iznajmljenoj smještajnoj jedinici / objektu zajedno s osobama s kojima je do tada boravio.
- Ako gost treba hitnu bolničku obradu zbog težeg kliničkog stanja pozivom na broj 112 najavljuje se potreba za hitnim medicinskim prijevozom i hospitalizacija u nadležnoj bolnici.
VAŽNO: daljnje upute potražiti u dokumentu od Nastavnog zavoda za javno zdravstvo PGŽ :
preuzmi
Također možete preuzeti:
Preporuke za rad:
*Smještajni objekti (hoteli i obiteljski smještaj)
https://www.hzjz.hr/wp-content/uploads/2020/03/Hoteli_i_smjestajne_jedinice_.pdf
* Marine i kampovi
* Ugostiteljski objekti
* Turističke agencije (poslovnice, prijevoz putnika (autobusi, kombi i osobna vozila, turistički brodovi) i upute za turističke vodiče
* Čišćenje i dezinfekcija prostora
* Kupanje u moru tijekom epidemije
http://www.hzjz.hr/wp-content/uploads/2020/03/Plaze_i_slatkovodna_kupalista_14_05.pdf
* Rad bazenskih kupališta i vodenih parkova
https://www.hzjz.hr/wp-content/uploads/2020/03/Aquaparkovi_i_bazeni_14_05.pdf
*Preporuka za jahte i druga plovila
https://www.hzjz.hr/wp-content/uploads/2020/03/Preporuka_za_jahte_i_druga_plovila_17_06_.pdf