TZ Punat

COVID-19 - AŽURIRANI SAVJETI I UPUTE ZA POSTUPANJE

Dostavljamo Vam  ažurirane detaljne savjete i upute za postupanje u okolnostima bolesti COVID-19.

*Sve relevantne informacije, odgovore na brojne upite gostiju i sl. možete objedinjeno pronaći na mrežnim stranicama Hrvatske turističke zajednice prevedeno na više jezičnih mutacija na sljedećoj poveznici: 

https://www.croatia.hr/hr-HR/koronavirus-covid-19-pitanja-i-odgovori

 

Zdravstvena zaštita na Kvarneru organizirana je temeljem smjernica Hrvatskog zavoda za javno zdravstvo: 

https://www.hzjz.hr/wp-content/uploads/2020/03/Postupak_kod_pojave_bolesti_kod_gosta_19_06.pdf

 

ADRESE I KONTAKTI TURISTIČKIH AMBULANTI: 

TURISTIČKA AMBULANTA

ADRESA

KONTAKTI

Opatija

Vladmira Nazora 4

+385 51 271 227

Crikvenica

Kotorska 13A

+385 51 445 185

Krk

Vinogradska 2B

+385 99 609 4089

Njivice

Primorska cesta 29 (hotel Jadran)

+385 91 251 8034

Mali Lošinj

Dominika Skopinića 4

+385 51 445 276

Martinšćica

Martinšćica, Cres

+385 51 574 330

Rab

Palit 143A

+385 51 776 993

Pri jedinicama lokalne samouprave (općinama i gradovima) djeluju lokalni stožeri civilne zaštite koji su nadležni za postupanje.

 

U nastavku detaljni popis liječnika obiteljske medicine  s radnim vremenom i ostalim kontaktima na Kvarneru:

preuzmi

 

POSTUPAK KOD SUMNJE NA COVID-19 (u nastavku detaljne upute o daljnjem postupanju od Nastavnog zavoda za javno zdravstvo PGŽ):

ZA GOSTA:

  1. Ostati u smještajnoj jedinici / objektu.
  2. Obavijestiti telefonom o bolesti odgovornu ili ovlaštenu osobu smještajne jedinice / objekta.
  3. Sumnja na COVID-19 postavlja se na temelju telefonskog razgovora s liječnikom u ugovornoj ambulanti ili liječnikom u turističkoj ambulanti radi obavljanja pregleda.

ZA ODGOVORNU ILI OVLAŠTENU OSOBU U SMJEŠTAJNOM OBJEKTU:

  1. Obavijestiti telefonom liječnika u ugovornoj ambulanti ili liječnika u turističkoj ambulanti.
  2. Obavijestiti gosta da zajedno s osobama s kojima je do tada boravio, ostane u smještajnoj jedinici do liječničkog pregleda i dobivanja daljih uputa.
  3. U slučaju sumnje na COVID-19 gostu se osigurava izolacija u objektu boravka do telefonom dogovorene medicinske obrade. Izolacija i smještaj pacijenta koji je u obradi (testiranje) zbog sumnje na infekciju, odnosno koji izvan bolnice čeka rezultat testa u pravilu se provodi u iznajmljenoj smještajnoj jedinici / objektu zajedno s osobama s kojima je do tada boravio.
  4. Ako gost treba hitnu bolničku obradu zbog težeg kliničkog stanja pozivom na broj 112 najavljuje se potreba za hitnim medicinskim prijevozom i hospitalizacija u nadležnoj bolnici.

VAŽNO: daljnje upute potražiti u dokumentu od Nastavnog zavoda za javno zdravstvo PGŽ : 

preuzmi

 

Također možete preuzeti: 

 

Preporuke za rad: 

*Smještajni objekti (hoteli i obiteljski smještaj) 

https://www.hzjz.hr/wp-content/uploads/2020/03/Hoteli_i_smjestajne_jedinice_.pdf

 

* Marine i kampovi

https://www.hzjz.hr/wp-content/uploads/2020/03/Marine_i_kampovi-10-05-1.pdf

* Ugostiteljski objekti 

https://mint.gov.hr/vijesti/hzjz-preporuke-za-rad-ugostiteljskih-objekata/21171

* Turističke agencije (poslovnice, prijevoz putnika (autobusi, kombi i osobna vozila, turistički brodovi) i upute za turističke vodiče

https://www.hzjz.hr/wp-content/uploads/2020/03/Turisticke_agencije-10-05.pdf

* Čišćenje i dezinfekcija prostora  

https://www.hzjz.hr/wp-content/uploads/2020/03/Ciscenje-i-dezinfekcija-prostorije-bez-oboljelih-od-COVID-19-2.4.2020..pdf

 

* Kupanje u moru tijekom epidemije

http://www.hzjz.hr/wp-content/uploads/2020/03/Plaze_i_slatkovodna_kupalista_14_05.pdf

 

* Rad bazenskih kupališta i vodenih parkova

https://www.hzjz.hr/wp-content/uploads/2020/03/Aquaparkovi_i_bazeni_14_05.pdf

 

 

*Preporuka za jahte i druga plovila 

https://www.hzjz.hr/wp-content/uploads/2020/03/Preporuka_za_jahte_i_druga_plovila_17_06_.pdf